Wymiana zwroty i reklamacje.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku ‘O prawach konsumenta” klient będący osobą fizyczną, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) korzystając z formularza ,”Formularz odstąpienia od umowy” na naszej stronie tutaj
1. Wymiana towaru.
Istnieje możliwość zamiany zamówionego nieużywanego towaru na inny lub nieznacznego obniżenia ceny w przypadku stwierdzenia drobnych niedogodności. W tym celu należy skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie pod nr telefonu 506193073 (opłata wg stawek operatora ) lub za pośrednictwem poczty e-mail jubiler.skorpion@op.pl
2. Zwrot i wymiana pełnowartościowego towaru jest możliwa, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, posiada załączony dowód zakupy (paragon lub faktura) jest wolny od zapachów, posiada oryginalne metki i jest w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Przesyłki takie należy odsyłać w bezpiecznych opakowaniach. Odesłanie towaru w opakowaniu powodującym deformację lub zniszczenie podczas transportu spowoduje, że reklamacje nie będą uwzględniane.
3.Wysyłka:
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS.
Koszty pakowania i przesyłki do 1 kg:
-przesyłki powyżej 200zł są bezpłatne, poniżej 200zł kosztuje 20zł
– po złożeniu zamówienia sam dokonasz przelewu przez internet w banku lub na poczcie
– przesyłka powyżej 200zł za pobraniem jest bezpłatna, poniżej 200zł kosztuje 20zł
– zapłacisz gotówką przewoźnikowi w chwili odbioru towaru
Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 24-48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty.
Czas dostawy dla UPS wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze.
4.Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Koszty reklamacyjne – wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
Pieniądze za towar zwrócony zostaną przelane na konto wskazane przez klienta niezwłocznie, po otrzymaniu towaru.
5.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
6.Reklamacje wysyłamy na adres:
F.P.H.U. “SKORPION”
Sienkiewicza 40, 25-640 Kielce
Towary dostępne w sklepie internetowym www.jubilerskorpion.pl są objęte gwarancją producenta reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Przesyłki należy odesłać w opakowaniach jak opisane powyżej z opisem wady (formularz) i dokumentem zakupu na adres F.P.H.U. “SKORPION”, Sienkiewicza 40, 25-640 Kielce.
Reklamowany towar jest wymieniany na wolny od wad, lub pieniądze są zwracane na nr konta z którego wpłynęły lub na wskazany przez kupującego.